Klubb effekter.
4 posters
Side 1 av 1
Klubb effekter.
Blir det gitt beskjed når web shopen er oppe å går? Jeg er interessert i genser,hette genser og 2 t skjorter med trykk. Merker til vest eventuelt vest med ferdig sydde merker.
#412 Dag Joar- Antall Innlegg : 20
Re: Klubb effekter.
Hei!
Vi er veldig snart klare for å åpne shopen igjen
Jeg kommer til å sende mail til alle medlemmer når alt er klart for bestilling
Ja la.inn bestilling.der.17 mai...og venter.enda...håper bare det kommer før man starter på mc ferien. Men jeg syns det er litt slapt at man ikke får tilbakemelding pr mail når man bestiller. Så vet man det kommer...
#413 Knut Aage- Antall Innlegg : 7
.... Og nu har vi passert 24 juni og enda har man ikke verken hørt eller fått varene fra denne " klubbshoppen" pinlig!
Da vil det nokk si at klubb shoppen fungerer ikke. Hadde vært greit at noen som har noe med det hadde svart. Er klubben interessert i at folk reklamerer for klubben å at flere blir med er det kanskje et poeng at man har effekter som reklamere for det.
#412 Dag Joar- Antall Innlegg : 20
Enig men kontingenten for medlemskap det passes på...
Greit at dette arbeid drives på frivillig basis men skal en ha klubbshop må det jaggu prioriteres 5 uker er gått og enda ikke hørt noe....knurr
Greit at dette arbeid drives på frivillig basis men skal en ha klubbshop må det jaggu prioriteres 5 uker er gått og enda ikke hørt noe....knurr
Det er jeg som er ansvarlig for klubbshopen, har ikke fått inn noen bestillinger fra Knut Aage medl 413. Vet at noen tidligere har hatt problemer med å få bestilt fra shoppen. ( vet ikke hva problemet er ) Send bestillingen direkte til meg : heidi-mau@hotmail.com så skal det ordne seg. Mvh Heidi
#156 Heidi- Antall Innlegg : 1
What... Da må det være noe galt med siden deres. Ok jeg poster mail til deg direkte..... Takk på forhånd...
Side 1 av 1